Kolegijų reitingas: VVK ir toliau išlaiko lyderiaujančias pozicijas

2018-12-12

Žurnalas „Reitingai“ pristatė universitetų ir kolegijų reitingus atsižvelgiant į keletą konkrečių kriterijų. Remiantis reitingų duomenimis Vilniaus verslo kolegija užima 1-ą vietą tarp 12-os kolegijų vertinant Turizmo ir poilsio profesinio bakalauro studijas; 2-oje vietoje  rengiant Informatikos specialistus; 3-ioje vietoje iš 14-os kolegijų vertinant Verslo profesinio bakalauro studijas. Kolegija taip pat užėmė 2-ą poziciją vertinant (Verslo) Anglų kalbos ir komunikacijos bakalauro studijų programą.

Tyrimas taip pat atskleidė, kokios specialybės yra patraukliausios darbdaviams ir ką pasirinkę abiturientai gali tikėtis pelningos specialybės: buvo apklausti 2194 darbdaviai iš visų šalies regionų ir visų ūkio šakų, taip pat viešojo sektoriaus. Pažymėtina, kad vertinant Informatikos bakalauro profesines studijas darbdaviai aukščiausiu balu įvertino Vilniaus verslo kolegiją, o ją baigę alumnai gauna didžiausius atlyginimus palyginti su kitų kolegijų studentais. Darbdaviai taip pat palankiai vertina ir kitas VVK studijų kryptis, kurios pateko į žurnalo „Reitingai“ apklausą.

VVK direktorė Jolanta Skirgailė džiaugiasi, kad Kolegija tarp lyderių populiauriausiose profesinio bakalauro studijose. Jos nuomone, tai, kad šiemet 43 proc. stojančiųjų pasirinko kolegijas, o 57 proc. – universitetus rodo Kolegijų pripažinimą ir pozicijų stiprėjimą.  „Mūsų tikslas suteikti studentams daugiau praktikos, įtraukti juos į realius projektus ir sudaryti galimybes realizuoti savo idėjas. Tai užtikrina ypatingas VVK dėmesys projektiniam mokymui ir bendradarbiavimui su darbdaviais“, – sako Kolegijos vadovė. Ji atkreipia dėmesį, kad VVK studentai gauna darbo pasiūlymus dar studijuodami pirmuose kursuose. Be profesinių dalykų studentai mokomi dirbti komandose, puoselėjamos tokios svarbios savybės kaip atsakingumas, empatija, socialinė atsakomybė. Jolanta Skirgailė atkreipia dėmesį, kad Kolegija daug dėmesio skiria nuolatiniam dėstytojų kvalifikacijos kėlimui ir tobulinimui, taip pat skatina bendravimą tarp dėstytojų ir studentų, pagrįstą atvirumu, dalijimusi, komandine dvasia.