Kolegija

Knygos

Kūrybos komunikacija

Knygoje pateikiamos Algio Mickūno paskaitos drauge su Tomo Kačerausko diskusijomis. Šis dviejų filosofijos profesorių dialogas – nelyginant prasmių sumuštinis: pokštai ir anekdotai, dzenbudistinės patirtys, fenomenologiniai svarstymai, tarpkultūriniai palyginimai, pasaulio prakalbinimai ir poetiniai įvardijimai. Visa tai veda veikiau praktiniais nei teoriniais kūrybos komunikacijos takais. Šioje atverstoje knygoje – daugybė Mickūno kelionių po tolimiausius pasaulio kraštus detalių. Tai neįprastas vadovėlis – jame nėra mokyklinių tiesų, bet apstu klausimų apie mūsų buvimą pasaulyje.

Handbook on Tourism Product Development

Dėstytojos Dalios Prakapienės rekomenduojama knyga “Handbook on Tourism Product Development” yra puiki metodinė priemonė sistemingai atskleidžianti turizmo produkto vystymo principus, būdus ir veiksmus. Ypatingai ją rekomenduoju tiems, kurie tik pradeda kurti turizmo produktus ir stengiasi suvokti produkto vystymo įmantrybes. Knygoje rasite patarimų kaip teisingai įvertinti geografinę vietovę ir  jos turistiniam potencialui darančius veiksnius; kaip teisingai suplanuoti, įvertinti ir išplėtoti turizmo produktą naudojant įvairius metodus. Tekstai parašyti glaustai ir aiškiai, daug vaizdinės/ grafinės medžiagos.

This is Marketing

This book teaches you how to identify your smallest viable audience; draw on the right signals and signs to position your offering; build trust and permission with your target market; speak to the narratives your audience tells themselves about status, affiliation, and dominance; spot opportunities to create and release tension; and give people the tools to achieve their goals.

Successful International Communication

Successful International Communication is for anyone communicating across cultures, whether socially or for work. You might be using English to play your part in an international team. Perhaps you are communicating virtually, or maybe you are a globe-trotter. Or you might be a language teacher or communications trainer, supporting your learners to become international communicators.

Reklama

Mokomojoje knygoje „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą.

Svajonių komandos kūrimas

Patrick Lencioni pristato unikalų modelį, padėsiantį komandų lyderiams įžvelgti neigiamą įtaką komandoms darančias jėgas ir nukreipti jas tinkama linkme. Perskaitykite šią knygą ir jau kitą dieną į savo komandą pažvelgsite kitomis akimis.

Designing Interfaces

You’ll learn patterns for mobile apps, web applications, and desktop software. Each pattern contains full-color examples and practical design advice you can apply immediately. Experienced designers can use this guide as an idea sourcebook, and novices will find a road map to the world of interface and interaction design.

Storytelling. Pasakojimo meistrystė

„Storytelling" išmokys jus pasakoti taip, kad vienu sakiniu galėtumėte priblokšti klausytojus. Šioje knygoje sutiksite savo sričių lyderius, kurie sugebėjo papasakoti gyvenimus keičiančias istorijas. Daugelis šioje knygoje minimų žmonių yra sakę TED kalbas, kurios žaibo greičiu išpopuliarėjo internete – ne dėl pateiktų duomenų, o dėl papasakotų istorijų. Jūs irgi taip galite!

Henry Ford. Mano gyvenimas ir veikla

Tai autobiografinė automobilių kompanijos „Ford Motor Company" įkūrėjo Henry Fordo (1863–1947) knyga. Čia jis pasakoja, kaip ėmė gaminti automobilius, atskleidžia verslo kūrimo patirtį, kuri jam padėjo ne tik tapti turtingu ir įtakingu žmogumi, bet ir pelnyti didelę verslo kolegų, daugybės paprastų amerikiečių pagarbą. Knygoje nagrinėjami verslo organizavimo, požiūrio į produkto kokybę, darbo sąlygų ir pelno klausimai.

Designing User Experience

Designing User Experience presents a comprehensive introduction to the practical issue of creating interactive systems, services and products from a human-centred perspective. It develops the principles and methods of human–computer interaction (HCI) and Interaction Design (ID) to deal with the design of twenty-first-century computing and the demands for improved user experience (UX). It brings together the key theoretical foundations of human experiences when people interact with and through technologies.