Studentų socialinio verslumo įgūdžių ugdymas ir kūrybiškumo skątinimas
Projektas – ,,Studentų socialinio verslumo įgūdžių ugdymas ir kūrybiškumo skatinimas“ 2018
Projekto tikslas – studijų kokybės gerinimas, ugdant studentų (būsimų startuolių) ir dėstytojų socialinio verslumo ir kūrybiškumo įgūdžius. Pagrindinis socialinio verslumo ir kūrybiškumo kompetencijų ugdymo tikslas – padėti ugdyti socialines verslumo ir kūrybiškumo kompetencijas per praktinių gebėjimų ir įgūdžių lavinimą. Bus ugdoma siekti pokyčių visuomenėje – spręsti miesto, regiono problemas, ugdoma mobilizuoti idėjas, informaciją, resursus ir socialines struktūras socialiniams pokyčiams įgyvendinti, atpažinti ir pasitelkti naujas galimybes, įsitraukti į nuolatinį inovacijų procesą.
Partneriai – Klaipėdos universitetas, Mykolo Romerio universitetas, Viešąja įstaiga Socialinių mokslų kolegija.
Įvykdytos veiklos:
I etapo bendrųjų įgūdžių socialiniam verslumui ir kūrybiškumui ugdyti mokymų renginiai;
II etapo bendrųjų įgūdžių socialiniam verslumui ir kūrybiškumui ugdyti mokymų renginiai;
Baigiamasis renginys.
Pirmame etape mokymai vyko šiomis temomis:
- Verslumas, verslo samprata. Skirtumai nuo verslininko, soc. verslo kūrėjo, verslo angelo, investuotojo
- Lyčių lygybės ir nediskriminavimas dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, soc. padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės, religijos
- Rinkos poreikio tenkinimas
- Kaip kūrybiškas mąstymas padeda išspręsti iššūkius (design thinking metodas)
- Komandos svarba versle, jos formavimas, žmonių tipai ir psichologiniai triukai
- Soc. tinklų panaudojimas marketingo strategijos produktų kūrime, vystyme
Antro etapo mokymų pagrindinės temos:
- Soc. verslumo apibrėžtis ir skirtumai nuo kitų veiklų
- Finansinis raštingumas, rodikliai
- Strateginio valdymo modelis (Socialinio verslo drobė)
- Laiko planavimas, projekto valdymas
- Komandos formavimas
- Kūrybiškumas ir verslumas
- Rinkodara ir marketingas
Daugiau informacijos – https://bit.ly/2lGq0oM